tisdag 20 maj 2008

Sugen

Vet inte vad det beror på men jag är jävligt sugen på att springa, hela tiden. Men eftersom jag har ett program att följa, som jag dessutom tror på, blir det bara 35 km den här veckan. Vore ju klantigt att tumma på det när jag faktiskt bet i hop under de kalla månaderna och tränade mig genom snö och slask...

Skit samma, idag "fick" jag ju springa och det var lika fantastiskt som jag tänkt mig, så nu kanske jag kan hålla mig tills på torsdag. Intervaller var på schemat 3x 400-300-200-100, kändes lätt och lite för lite, men så skall det vara under en formtoppning. 9.5 km totalt.

1 kommentar:

Unknown sa...

Fan gubben de rullar på för dig.

Var själv ute i måndags och gjorde 6 km. Idag blir det lite längre ca 10 km.

Lyder ditt råd och tar det lite lugnare. Förhoppningsvis håller benen denna gång.

Hälsa frun och ta hand om dig.
Kram