onsdag 7 maj 2008

Dags att skiva blogg

Jaha, så har det blivit så att jag tänkt skriva blogg. Länge har jag "lovat" mig själv att inte göra detta men nu kunde jag tydligen inte hålla mig längre.

Vad skall då vara temat för denna blogg?
Föräldrar bloggar så klart om sina nyfödda barn. Jag har inga barn. Får jag barn får jag väl skapa en ny blogg.
"Ungdomar" skirver om kärlek, smik, krogen osv. Jag är mer gubbe en ungdom så inget sånt.
Arga ungdomar alternativt folk som går klädda i kofta skriver om världspolitik. Jag har kofta ibland så jag kanske smyger in lite saker om "världspolitik", då troligen i form av att jag är arg på någon/något jag sett i morgonsoffan på svt. Men i ärlighetens namn jag bryr mig inte så mycket...

Så vad skall det bli då, jag är ju datanörd så jag skulle kunna skriva om programmering, men för fan jag jobber ju med det och det räcker gott för mig.

Bloggen får helt enkelt handla om min stora hobby, löpning. Känns kanske hur geek som helst, men är man geek så är man.

1 kommentar:

Unknown sa...

Nämen.

Va trevligt... Det är aldrig för sent att börja blogga.

Eller!?

Ha det bäst och hälsa fru karlberg