onsdag 2 juli 2008

På gränsen till tortyr

Jag vet verkligen vad som varit fel idag. Jag var helt slut när jag kom till jobbet, jag var helt slut när jag kom hem från jobbet. Tror att jag svettades en liter på vägen hem och fick sitta 10 minuter på balkongen innan jag förmådde mig att dra på skorna och ge mig ut för lite träning. Trött och seg under uppjoggen har jag varit tidigare men efter planerade 3,5 kilometrarna var jag tvungen att stanna och stretcha lite, mest för att det kändes som jag skulle svimma. Jag hade planerat att springa 5 kilometer fartlek i Lill-Jan och det gjorde jag, men det tog emot från första steget. Av och till kändes det så illa att jag bara ville lägga mig platt mitt i spåret och inte röra en muskel. Hoppas verkligen att passet gav något för det var verkligen plågsamt. Nu så här tre timmar efter är jag fortfarande yr och extremt törstig...

Klart topp 5 av jobbigaste passen någonsin

Det kanske var vädret, några på jobbet hade trots allt upplevt sina cykel-pendlar-turer som ovanligt sega...

Inga kommentarer: