söndag 13 juli 2008

Livet på landet

Jag har under helgen försökt förtränga allt vad jobb och styrelsearbete heter. Detta med blandat resultat tack vara mobiltelefoner... Jag börjar tycka att det maffiga styrelsearvodet om nästan 1500 spänn/år känns lite klent.

Allt detta gjorde att jag började lite aggressivt på lördagens långpass som därför urartade i ett riktigt kämpa-pass istället för ett harmoniserade meditationspass genom roslagens vackra "kulturbygd". Det blev också extra spännande av att jag glömt vätskebältet i stan och fick klara mig på en blå powerade... Roslagen.

Idag lyckades jag hålla vreden och frustrationen i schack och lyckades springa en riktigt lugn Kortis

Summerar man veckan, och bortser från allt som inte har med löpning att göra, kan man konstatera att den var kanon. 63 km varav två pass som kändes riktigt bra, det i onsdags och det i torsdags

3 kommentarer:

Unknown sa...

Jo ifs Kalle, men jag köpte en riktig cykel och inte en hittepå som du :)

In toti med alla tillbehör såsom pump, skor, hjälm, kläder etc så ca 18 papp...

Billigt

Kalle Karlberg sa...

Frågor på det? Nej.

Kul!

Unknown sa...

bild på cykeln finns på bloggen längre ner...

Skall ta lite bilder på övrigt och lägga upp...

Ta hand om dig vännen