måndag 30 juni 2008

EM-final

Rätt lag vann och alla var glada? Jag hade i alla fall blivit upprörd om Tyskarna kvitterat eftersom spanjackerna verkligen spelade ut hela registret...

Tränade gjorde jag denna vecka igen efter förkylningen förra veckan. Skulle varit ute i går också men var helt enkelt inte sugen, får bli idag istället.
Måndag
Tisdag
Torsdag
Lördag

Ang lördagen. Ökade farten lite över västerbron och höll ca 4:30 utmed norr mälarstrand, då dyker en snubbe upp med något högre fart, han på gångvägen jag på cykelbanan. Detta är ju inget jag tolererar och ökar farten till ca 4:00, han ökar också och springer om mig 300 m innan stadshuset jag ökar ännu mer, han ökar ännu mer. Förbi stadshuset går det i 3:30-3:40. Han viker av innan järnvägen och jag får se mig slagen. Jag får trösta mig med att jag hade 18 km i benen när bataljen började. Men djävligt kul med spontan tävling... Mer sånt!

Nästa gång någon springer om DIG, tävla!

Inga kommentarer: