måndag 16 juni 2008

Snygg löpning vs. ful löpning

Dels kan detta handla om hur lätt man ser ut när man springer eller hur snygga grejer man har på sig eller hur arg (fokuserad) man lyckas se ut.

Idag handlade det om ful-löpning på alla punkter för min del. Kände mig tung, hade slitna kläder på mig och såg säkerligen plågad ut hela tiden. Det blir alltid så här när jag springer fartlek. Det jobbiga för fåfängan är de långsamma bitarna, man springer riktigt långsamt och ser ut som ett vrak. Man vill liksom säga till alla man möter att: "Jag sprang sjukt snabbt alldeles nyss". Jag borde verkligen släppa dessa pubertala fasoner.

Alltid skönt att överleva första kvalitépasset efter uppehåll.

Länk

1 kommentar:

Unknown sa...

snygg person mot snygga folk...

Vi som är så jävla gay...

aka lund. Tycker att du min kära broder borde tappa ca 42 kg i vikt... så att du når size00000000 eller liknande.

#din kuk e stor, din kuk e stor.
tänk om vår värld vore rund
då hade jag då hade jag en
värld i harmoni e sund.

lett sa ballt, pleiner. "fritte"

Kram från vi skåningar