onsdag 24 september 2008

Säsongen snart slut

Bara Lidingö kvar, på lördag. Ett pass mellan mig och avslutningen. Måste erkänna att det känns bra, har blivit ganska less på att springa och endast drivits av LL de sista veckorna. Så vill man ju inte ha det... Troligen blir det endast marginellt med löpning under oktober och november. Sen räknar jag med att vara sjukt sugen igen... Då blir det Stockholm under 3 timmar (det kan inte vara tropisk hetta varje år)

Vad gäller LL grubblar jag på hur tight det blir mot silvertiden och hur jag skulle känna om det inte gick. Jag är orolig helt enkelt. Men skall sanningen fram har jag tänkt mer på hur det kommer kännas att klara silvret.

På en helt annan not... Alla band/artister som släpper självbetittlade album se och lär:
This is a long drive for someone with nothing to think about
Building nothing out of something
Good news for people who like bad news
We where dead long before the ship even sank
Sad happy sucker
The fruit that ate itself
Lonesome crowded west
Everywhere And His Nasty Parlour Tricks
The Moon & Antarctica
Gruppen heter Modest Mouse, inget extra musikalsikt men helt ok. Men fan vilka albumtitlar...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tror du kan fixa silvret på lördag, bara du tror på det själv till 100% - ge det en fair chans bara!

Kör hårt! :)